Oogstgroep Voedselbos Lage Mierde
- Frans van Berkel

- 8 mei
- 1 minuten om te lezen
Het voedselbos aan de Beekakkersweg groeit en bloeit. De oogst was vorig jaar groot en we verwachten dit jaar weer veel fruit en noten te gaan plukken. We zouden het geweldig vinden als je ons komt helpen. Heb je zin om af en toe te plukken? Sluit je aan bij onze oogstgroep. De natuur bepaalt wanneer we aan de slag gaan. Dat betekent dat we kort van te voren weten wanneer we gaan oogsten. Via Whatsapp-groep zullen we dit dan melden. Je bepaalt elke keer zelf of je dat plukmoment komt helpen.
Meld je aan, en word lid van de oogstgroep. Heb je vragen? Stuur gerust een e-mail.
Je e-mail met je telefoonnummer kun je sturen naar: voedselboslagemierde@gmail.com




Opmerkingen